woensdag

Stage Coolcat || 210920






Vorige week ben ik begonnen met een nieuwe stage. Deze keer bij kledingzaak Coolcat. Ik loop hier stage op de Visual Merchandise afdeling. Dit houdt eigenlijk in het inrichten en afstellen van de winkel. In de afgelopen week is er al veel gebeurd. Ik ben al 2 keer mee geweest op winkel bezoek. We zijn naar Eindhoven geweest om daar een nieuw plan uit te werken voor de indeling van de winkel. Op het kantoor hebben we daar eerst schema's voor gemaakt aan de hand van plattegronden en wandtekeningen. In de afbeelding hier direct boven zie je zo'n schema. Door deze wandindelingen te hebben konden we de afgelopen 2 dagen de hele winkel verbouwen. Samen met alle regio managers en wat visual merchandisers hebben we dit gedaan. Het waren twee super intensive maar vooral heel leuke en leerzame dagen. Aankomende dagen zal ik de wanden en vloerindeling gaan maken voor 2 winkels in Luxemburg  Eind Oktober is dan ook de bedoeling dat we 2 dagen naar deze winkels gaan om deze ook om te bouwen. Ik heb hier nu al erg veel zin in!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten