maandag

Stage: Mei || 0606201


Afgelopen maand was het moederdag en natuurlijk moest er iets gedaan worden tijdens deze dag. Voor de moederdag actie van MSMode heb ik dit artwork gemaakt. Het was een pakket bestaande uit een vierkante poster, een a4 en een kaart die je eventueel cadeau kon doen aan je moeder. Het idee erachter is een pixellig beeld van meerdere hartjes. Hartjes komen al gauw over als tuttig en dat past niet bij het idee van #Curvepower. Daarom heb ik de pixels toegevoegd. Om het geheel stoerder en moderner over te laten komen. Ik ben zelf heel erg blij met dit resultaat!




Aan het eind van de maand Mei vond de campagne shoot plaats voor de herfst. Samen met de artdirector hebben we het concept bedacht voor deze shoot. Geel. Dat zul je zeker gaan terug zien deze herfst bij MSMode. De shoot duurde 3 dagen en de laatste dag mocht ik ook aanwezig zijn op de set. Dit was super gaaf! Het was super om iedereen te ontmoeten en met ze samen te werken. Ik was meegekomen om tussendoor snel wat computerwerk te doen, maar voornamelijk om flatlays en stills te fotograferen voor op de socialmedia accounts van MSMode. Het was leuk om weer met de camera bezig te zijn. Op de set merkte ik wel dat ik dit wel elke dag zou willen doen. Zo'n leuke sfeer en super tof om met een groot team samen te werken! Echt een ervaring om erbij te mogen zijn. 


Deze maand vond ook de Pulp fashion week plaats. Een fashion evenement in Parijs voor plussize merken. Het was leuk om mijn perswindje terug te zien op Instagram! -x-  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten