maandag

Guilty Pleasure || 11102013





Onze Photoshop opdracht van afgelopen week was om je 'Guilty Pleasure', iets wat je heel leuk vind of van houd maar waar je je toch voor schaamt. Na veel nadenken en zoeken kwam ik tot de conclusie dat ik niet zo'n 'Guilty Pleasure' heb. Ik schaam mij niet voor dingen die ik leuk vind en deel dat dan ook met mensen. Toen ik later in de klas zei dat ik Justin Bieber leuk vond zei bijna iedereen: ''Oh daar zou ik me wel voor schamen...!!'' Daarom heb ik dan ook maar Justin Bieber als 'Guilty Pleasure' genomen. De 3 tekeningen hierboven zijn schetsen. Het eindresultaat staat net boven dit stukje tekst. Ik heb mijzelf met Justin Bieber op een podium gezet, met daarachter een scherm met allemaal ogen die ons aankijken. Ik heb mezelf onherkenbaar gemaakt dmv het balkje voor mijn ogen. In het publiek zien jullie 1 lang iemand staan. Dat moet ik ook voorstellen, de rest van het publiek zijn kleine meisjes. Hiermee wil ik laten zien dat anderen misschien wel denken dat ik er te oud voor ben. -x-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten